logotype
image1 image2 image3 image4 image5 image6 image7 image8 image9 image10 image11 image12 image13 image14 image15 image16 image17 image18 image19 image20 image21 image22 image23 image24 image25 image26 image27 image28

Prva stvar, ki jo lahko rečemo o novi Hondi Civic 10. generacije je, da vsekakor ni neopazna. Čeprav smo testirali “samo” osnovni 1.0 trivaljni bencinski motor s 129KM (95KW), se je na cesti za njo obrnila marsikatera glava.


 DSC672


K temu verjetno pripomore precej agresivna oblika odbijačev in 17 palčna platišča atraktivnega videza.Manjkata ji le dva sredinsko nameščena izpušna nastavka, po katerima se je zadek našega testnega vozila razlikoval od zadka njene močnejše sestre.

 DSC7398


Vožnja je udobna in tiha, kakor se za varčno kombilimuzino tudi spodobi.Prijetno nas je presenetila v ovinkih, kjer se je izkazala za precej vodljivo in stabilno, tricilinderski 1.0 motor pa skupaj s turbopolnilnikom, proizvede zanimiv zvok, ki se ga kar nismo naveličali poslušati.

 

 DSC7426


V notranjosti je tako na prednjih sedežih, kot tudi na zadnji klopi, dovolj prostora za udobno sedenje, s sicer udobnimi a na pogled morda nekoliko dolgočasnimi sedeži. Armatura je špartansko oblikovana vendar ne daje cenenega videza, sredinsko nameščen multifunkcijski zaslon na dotik pa omogoča celosten nadzor nad avtomobilom. Nekoliko smo bili razočarani le nad občutkom ob pritiskanju na zaslon, ki je deloval nekoliko počasno in nenatančno.

Ozvočenje v avtomobilu je presenetljivo kvalitetno in brez problema prenese tudi nekoliko glasnejše uživanje v glasbi. Moteč se nam je zdel le nadzor nad glasnostjo zvoka, ki ga uravnavamo s tipkanjem po zaslonu, namesto s klasičnim vrtenjem koleščka.

 DSC6743


Testna Honda Civic 10. generacije se je sicer lahko pohvalila s kar nekaj dodatne opreme.Najbolj nas je navdušil aktivni tempomat, ki predvsem na avtocesti ponuja že skoraj povsem avtonomno vožnjo.

Z zvočnim signalom nas je opozarjala na ovire na cesti ter samodejno zavirala v sili, poleg tega je sledila oznakam ob robu  cestišča in z njihovo pomočjo sledila ovinkom, hitrost vožnje pa je uravnavala glede na vozilo pred seboj in po potrebi sama pospeševala oziroma upočasnjevala vožnjo.

Vsa ta pomagala so se sicer odlično izkazala ob uporabi na avtocesti in hitrih cestah, medtem, ko jih za vožnjo po navadnih cestiščih ne priporočamo, saj jih nekoliko ostrejši ovinki in neravna cesta hitro zmedejo.

 DSC7402


Ob koncu vikenda je poraba, kljub  dinamični vožnji, znašala zadovoljivih 6,5l/100km. Do še manjše porabe pa si sicer lahko pomagate tudi z vklopom načina econ, ki poskrbi za še večjo varčnost vozila.

 


Nova Honda Civic nas je vsekakor prijetno presenetila in z veseljem bomo čakali na prihodnji vikend, ko bomo preizkusili še njeno nekoliko močnejšo sestro z 1,5l motorjem.

S.B.

Foto: Klemen Jeram

 

 

2020  Honda klub Slovenija | HCSI