logotype
image1 image2 image3 image4 image5 image6 image7 image8 image9 image10 image11 image12 image13 image14 image15 image16 image17 image18 image19 image20 image21 image22 image23 image24 image25 image26 image27 image28

Če smo za novo Hondo Civic z 1.0 TURBO VTEC motorjem rekli, da nas je prijetno presenetila, nas je njena močnejša sestra z 1.5 litrskim pogonskim agregatom (180KM), pustila široko odprtih ust.

Po vikendu preživetem v njeni družbi vsekakor lahko razumemo, zakaj so jo novinarji izbrali za zmagovalko letošnjega PAL 2018, v kategoriji službeno vozilo.

Vse kar smo pogrešali pri šibkejšem modelu, se je namreč združilo v naši tokratni testni Hondi in nam zagotovilo enkratno vozniško izkušnjo.


 DSC8292 Edit 2

Agresivno zunanjost, ki smo jo občudovali že prejšnji teden, sta tokrat lepo dopolnila dvojna izpušna nastavka, ki sta že ob prvem pogledu na njen zadek dala vedeti, da imamo opravka z močnejšo različico novega Civica.

Ker se je naša testna Honda tokrat lahko pohvalila tudi z nekoliko višjo stopnjo opreme, so zunanjost krasili še napredni LED  žarometi, ki ponoči  ponujajo odlično vidljivost in še izboljšajo varnost v slabših voznih razmerah.

 DSC8323 DSC8312

Vožnja v ovinkih se je izkazala za pravo poslastico. Podvozje je brez težav preneslo tudi nekoliko hitrejše in ostrejše ovinke, štirivaljni turbo bencinski motor pa je ponujal ravno dovolj moči, da je bila vožnja zelo zabavna, vendar še vedno varna in s prijetnim občutkom nadzora nad vozilom.

 DSC8321 DSC8320 DSC8317

Aktivni tempomat se je tudi tokrat izkazal odlično. Pri dolgih poteh na avtocesti je bila vožnja z njim veliko bolj sproščena in udobna, končna poraba vozila pa se je, kljub približno istem načinu vožnje, tokrat spustila skoraj liter nižje, kot pri šibkejšem modelu.

Do takšnega rezultata je prišlo najverjetneje zato, ker se je trivaljnik, ki smo ga testirali prejšnji vikend, moral precej bolj truditi pri dinamični vožnji in vožnji po avtocesti, ter zato dosegel nekoliko slabšo končno porabo.

 DSC8318


Člani Honda kluba Slovenije smo ponovno preživeli čudovit vikend v družbi nove Honde Civic in se še enkrat prepričali, da se Hondin razvoj vozil ponovno premika v pravi smeri.

Pri izbiri med šibkejšim 1.0 turbo vtec in 1.5 turbo vtec modelom, pa bi brez pomisleka izbrali močnejšo variacijo, saj za le odtenek višjo končno ceno, dobite veliko bolj zabaven in vsestransko uporaben avto, s katerim se boste z veseljem zapeljali tudi “kar tako”.

S.B.

Foto: Klemen Jeram

 DSC8297 Edit

 

2024  Honda klub Slovenija | HCSI